fredag 29. januar 2010

kupp hos feelunique

Jeg har vært tom for Decleor cleansing water ei lita stund nå,men har glemt å kjøpe nytt. Men i dag surfet jeg litt på feelunique.com og kom over cleansing water 400 ml til 20.99 britiske pund! Med norsk kurs ble det litt under 200 kr. Det er spesielt på tilbud akkurat nå,så løp å kjøp! Hvis du ikke vet hva det er,så er det et rense vann som er perfekt når du har det travel. F.eks på morgenen når du ikke orker å bruke lang tid på rens. Du trenger nemlig ikke bruke vann til denne. Denne er også såpass mild at den kan brukes rundt øynene. Anbefales virkelig!

2 kommentarer:

  1. Jeg bruker primer. Men øyelokket mitt er alt for fett, så primeren funker ikke så bra.

    SvarSlett
  2. Sv: Kjekt å handle på IKEA, de fleste møblene mine er vel derfra egentlig :P hihi

    SvarSlett