søndag 31. januar 2010

Produkter fra E.L.F studio

Jeg synes ikke jeg har lest noe annet på de fleste sminke bloggene i det siste,enn om sminke fra e.l.f. Jeg prøvde elf for første gang for ei god stund siden,før de kom med studio serien. Da var jeg ikke så fornøyd. Eneste jeg fortsatt har er faktisk en øyenskygge børste. Men da jeg så studio serien,ble jeg litt fristet til å prøve igjen. Jeg leste mye positivt om det,og det er ikke akkurat de store pengene man kaster bort hvis det viser seg å ikke nå opp til forventingene:p Så jeg kjøpte Blush and bronzer compact (38,15 kr), Golden Bronzer (38,15 kr) og Kabuki face brush (54,50 kr). Blush and bronzer og Golden Bronzer ligner mye på NARS sine innpakninger. Det gjør også øyenskyggene og blushen fra e.l.f studio. Jeg elsker jo NARS så det er jo ikke akkurat negativt:) Også stort pluss for at de er ganske store + stort speil!






Jeg er kjempefornøyd med de alle tre.Golden bronzer passer kjempefint til de med lys hud. Den gir akkurat nok glød,uten at det blir for mørkt. Blushen og rougen var også fine. Eneste som er minus der er at det kommer mye produkt på kosten selv om jeg drar kosten over veldig forsiktig. Så jeg må "dunke" vekk ganske mye for at det ikke skal se for hardt ut. Kabuki kosten er virkelig helt super! Den er en av de mykeste kabuki kostene jeg har kjent. Den er perfekt til påføring av foundation hvis du ikke er ute etter full dekkevne. Kan kjøpes her e.l.f                                                                                                                                                                                                      
                                                                                                                                                                   

5 kommentarer:

  1. RE; Ok, takk for tips :)
    Var det noe du er spesielt fornøyd med der?

    SvarSlett
  2. Og en ting til:
    kan du hjelpe meg med dette?

    http://irams.blogg.no/1264963270_nyx_vs_coastal_scents.html

    SvarSlett
  3. sv:da skal jeg prøve den!elsker alt som lukter sjokolade ;)

    SvarSlett